TFF 1. Lig’i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig’e yükselen Amedspor’un bayrağı İstanbul’da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.
Amedspor yönetimi ve Amedspor Barikat taraftar grubunun girişimleriyle yapılan başvuruya izin verildi. Karayolları Genel Müdürlüğü’nün ilgili protokolleri doğrultusunda bayrağın Karayolları ekipleri tarafından köprüye asıldığı öğrenildi.
Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından gönderilen yazıda, kulübün Süper Lig’e yükselmesinin kutlanması amacıyla bayrağın Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılmasının uygun bulunduğu ifade edildi.
Yazıda ayrıca bayrağın ölçüleri, bağlantı şekli ile asma ve sökme işlemlerinin ilgili kurumların koordinasyonunda yürütülmesi ve trafik güvenliği önlemlerinin alınması şartı yer aldı.
Bayrağın iki gün boyunca köprüde kalacağı belirtildi.
Amedspor bayrağı İstanbul Boğazı’nda pic.twitter.com/V6Rd2Mw71s
— İlke TV (@ilketvcomtr) June 22, 2026




