Süper Lig’e yükselen Amedspor, bu sezonki ilk iki transferini gerçekleştirdi.
Yeşil-kırmızılılar Kosovalı sol kanat oyuncusu Ermal Krasniqi’yi ve İskoçyalı stoper David Bates’i kadrosuna kattı.
Kulübün açıklamasında, orta saha ve sağ kanat mevkilerinde görev yapabilen 27 yaşındaki Krasniqi ile anlaşmaya varıldığı belirtildi.
Kulüpten yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
“Kulübümüz, 2026–2027 sezonu kadro planlaması kapsamında, hücum hattında sağ açık pozisyonunda görev yapan Ermal Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzalamıştır.
Hızı, teknik kapasitesi ve hücumdaki etkinliğiyle dikkat çeken Ermal Krasniqi’nin takımımıza önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz.
Yeni transferimiz Ermal Krasniqi’ye Amedspor forması altında başarılı bir sezon diliyor, anlaşmanın kulübümüz ve camiamız için hayırlı olmasını diliyoruz.”
Krasniqi için hazırlanan videoda Kürtçe “Tu bi xêr hatî Amedsporê” (Amedspor’a hoş geldin) sözlerine yer verildi.
Kosova Milli Takımı’nda da görev yapan Krasniqi, geçen sezon kiralık olarak Polonya temsilcisi Legia Varşova’nın formasını giymişti.
Tu bi xêr hatî Ermal Krasniqi ✨ pic.twitter.com/n9tOKDZC2v
— Amedspor (@amedskofficial) June 26, 2026
Son olarak Belçika ekibi Standard Liège’de forma giyen Bates’in kariyerinde ise Raith Rovers, East Stirlingshire, Brechin City, Rangers, Hamburg, Cercle Brugge, Sheffield Wednesday, Aberdeen ve Mechelen takımlarında görev yaptığı kaydedildi.
Tu bi xêr hatî David Bates ✨ pic.twitter.com/4fMASafjbA
— Amedspor (@amedskofficial) June 26, 2026
1.93 metre boyunda olan oyuncu, kariyeri boyunca İskoçya, Almanya, İngiltere ve Belçika liglerinde farklı takımlarda oynadı. İskoçya Milli Takımı formasını 4 kez terletti.




