Çağrı Merkezi Kürtçe hizmet vermeye başladı

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin çok dilli belediyecilik hizmetleri kapsamında ALO 153 Çağrı Merkezi Kürtçe’nin Kurmanci lehçesinde hizmet vermeye başladı.

Çağrı Merkezi Kürtçe hizmet vermeye başladı
Çağrı Merkezi Kürtçe hizmet vermeye başladı
Haber Merkezi
  • Yayınlanma: 13 Mayıs 2025 12:29

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, sosyal belediyecilik anlayışı çerçevesinde yurttaşların talep, öneri ve şikâyetlerini değerlendirmek adına hayata geçirdiği ALO 153 Çağrı Merkezi’ne yönelik çalışmalarını sürdürüyor.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığına bağlı Çağrı Merkezi üzerinden her gün binlerce yurttaş taleplerini belediye hizmet binasına gitmeden iletme şansı sunuyor.

Bugüne kadar Türkçe hizmet veren Çağrı Merkezi, artık talepleri Kürtçe de alarak anadilinde hizmet vermeyi sağlayacak.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Berivan Güneş, yurttaşlara çok dilli belediyecilik hizmeti sunma noktasında ilk adım olarak Kürtçe’nin Kurmanci lehçesinde hizmet vermeye başladıklarını belirterek, ilerleyen süreçlerde Kirmanckî (Zazaca), İngilizce ve Arapça dillerinde hizmet vermek için çalışmalarını sürdüreceklerini söyledi.