• Ana Sayfa
  • Spor
  • Fenerbahçe’nin 11 milyon euro ödediği futbolcu gelmedi

Fenerbahçe’nin 11 milyon euro ödediği futbolcu gelmedi

Aston Villa’dan 11 milyon Euro’ya Fenerbahçe’ye transfer edilen, Diego Carlos’un kendisine bildirilmesine rağmen rutin sağlık kontrollerine katılmadı.

Fenerbahçe’nin 11 milyon euro ödediği futbolcu gelmedi
Fenerbahçe’nin 11 milyon euro ödediği futbolcu gelmedi
Haber Merkezi
  • Yayınlanma: 24 Haziran 2026 16:47
  • Güncellenme: 24 Haziran 2026 16:49

Fenerbahçe, futbolcusu Diego Carlos ile ilgili dikkat çeken bir açıklama yaptı. Brezilyalı savunma oyuncusunun 23 Haziran 2026 tarihinde planlanan rutin sağlık kontrollerine kendisine bildirilmesine rağmen katılmadığı belirtildi.

Fenerbahçe’den resmi açıklama

Fenerbahçe, yaptığı açıklamada şu şekilde:

’23 Haziran 2026 tarihinde planlanan rutin sağlık kontrolleri kapsamında, futbolcumuz Diego Carlos kendisine bildirilen programa uygun olarak sağlık kontrolüne katılamamıştır’

Oyuncuyla temas kurmaya çalışıyorlar

Oyuncuyla temas kurmaya çalıştıklarını belirten kulüp, açıklamada ‘Oyuncumuzla temas kurma ve durumunu netleştirme yönündeki girişimlerimiz devam etmekte olup, Futbol Direktörümüz Oğuz Çetin’in koordinasyonunda süreç kulübümüzün menfaatleri doğrultusunda yakından takip edilmektedir” ifadelerine yer verdi.

11 milyon Euro’ya kadrosuna katmıştı

Fenerbahçe Diego Carlos’u Aston Villa’dan 11 milyon Euro bonservis bedeliyle kadrosuna katmıştı.