Küresel spor giyim şirketi Nike, “Türkiye’de Nike.com ve Nike App üzerinden şu an için alışveriş yapılamamaktadır” ifadeleriyle bir duyuru yaptı. Şirket, duyurusunda müşterilerin online sipariş veremeyeceğini belirtti.
Nike açıklamasında, “Türkiye gümrük mevzuatında yapılan son değişikliklerin Türkiye’deki tüketicilerimizin alışveriş deneyimine etkisini incelemeye devam ediyoruz” denildi.
Nike, bu süreçte şirket olarak tüketicilere siparişlerinin sorunsuz şekilde ve zamanında ulaşması garanti edilemediği için Türkiye’den verilen online siparişlerin şu an için askıya alındığını belirtti.
Şirket, müşterilerinin “Neden sipariş veremiyorum? sorusunu “Türkiye gümrük mevzuatında yapılan son değişiklikler nedeniyle maalesef şu an için Nike.com ve Nike App üzerinden alışveriş yapılamamaktadır. Söz konusu değişikliğin tüketicilerimizin alışveriş deneyimine etkisini incelediğimiz bu süreçte yaşanan olumsuzluktan dolayı özür dileriz. Durumu takip etmeye ve Türkiye’deki tüketicilerimize en iyi şekilde hizmet sunmaya devam edeceğiz. Güncel bilgiler için daha sonra Yardım sayfamızı tekrar kontrol edebilirsiniz” diye cevapladı.