Geçtiğimiz sezon Amedspor formasıyla sergilediği performansla dikkat çeken takım kaptanı Erce Kardeşler, kulübe veda etti.
Sosyal medya hesabından bir paylaşım yapan Kardeşler, Diyarbakır’da geçirdiği dönemin kendisi için özel bir yere sahip olduğunu ifade etti.
Kardeşler, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Burada geçirdiğim süre boyunca sadece sahada mücadele etmedim; güzel bir şehri tanıdım, çok değerli insanlar kazandım ve unutamayacağım anılar biriktirdim. Diyarbakır’ın samimiyetini ve bu şehrin insanlarının sevgisini her zaman güzel hatırlayacağım.”
Erce Kardeşler’den yönetime, teknik heyete ve taraftarlara teşekkür
Veda mesajında kulüp yöneticilerine, teknik heyete, takım arkadaşlarına ve taraftarlara da teşekkür eden Erce Kardeşler, Amedspor’da yaşadığı dönemin kendisi için özel olduğunu belirtti.
Kardeşler, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
“Bu süreçte birlikte çalıştığım yöneticilerimize, hocalarıma, takım arkadaşlarıma, kulüp çalışanlarına ve her zaman yanımızda olan taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Ayrılırken geride dostluklar, güzel anılar ve birlikte yazdığımız çok özel bir hikâye bırakıyorum.”
Erce Kardeşler’den Amedspor’a Süper Lig’de başarı temennisi
Erce Kardeşler, mesajının sonunda Amedspor’a Süper Lig’de başarı dileklerini iletti.
Kardeşler, “Bu güzel şehre ve herkese gönülden teşekkür ediyor, Amedspor’a Süper Lig’de başarılarla dolu bir sezon diliyorum” ifadelerini kullandı.
Geçtiğimiz sezon Amedspor’un kaptanlığını yapan deneyimli kalecinin yeni sezonda hangi takımın formasını giyeceği ise henüz netlik kazanmadı.




