Ankara’da özel sektör öğretmenleri açlık grevini sonlandırdı
13 gündür açlık grevini sürdüren özel sektör öğretmenleri ve mülakat mağduru öğretmenler, kamuoyundan gelen çağrıların ardından açlık grevini sonlandırdı.
Öğretmenler, yaptıkları açıklamada, “Kamuoyunun ve kamuoyunun temsiliyetini üstlenmiş aydın, akademisyen ve sanatçı dostlarımızın çağrısına karşılık vererek Ankara’daki direnişimize ara veriyor, açlık grevimizi sonlandırıyoruz. Mücadelemiz, illerde farklı biçimlerde, büyük bir motivasyon ve enerjiyle devam edecektir” ifadelerine yer verdi.
Öğretmenlere çok sayıda akademisyen ve meslek örgütü tarafından açlık grevini sona erdirme çağrısı yapılmıştı.
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası üyesi öğretmenler, çağrılar üzerine açlık grevine ara verdiklerini, direnişlerine farklı ilerde devam edeceklerini duyurdu.
Öğretmenler, taban maaş hakkının geri getirilmesi ve atama mağduriyetlerinin giderilmesi talebiyle açlık grevi yapıyordu.



