• Ana Sayfa
  • Manşet
  • Diyarbakır’da ‘Özgürlük Mitingi’: Bölge kentlerinden binlerce kişi yola çıktı

Diyarbakır’da ‘Özgürlük Mitingi’: Bölge kentlerinden binlerce kişi yola çıktı

Diyarbakır’da düzenlenen miting öncesi bölge kentlerinden binlerce kişi araçlarla yola çıktı.

Diyarbakır’da ‘Özgürlük Mitingi’: Bölge kentlerinden binlerce kişi yola çıktı
Diyarbakır’da ‘Özgürlük Mitingi’: Bölge kentlerinden binlerce kişi yola çıktı
Haber Merkezi
  • Yayınlanma: 28 Haziran 2026 16:50
  • Güncellenme: 28 Haziran 2026 17:54

Halkların Eşitlik ve Demokrasi Partisi (DEM Parti), Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) ile Özgür Kadın Hareketi’nin (TJA) “Özgür Önderlikle Demokratik Topluma” sloganıyla düzenlediği mitinglerin Diyarbakır ve İstanbul ayağı bugün gerçekleştiriliyor.

Diyarbakır’da Abdullah Öcalan’ın fiziki özgürlüğü talebiyle saat 17.00’de İstasyon Meydanı’nda düzenlenecek bölge mitingi öncesinde birçok kentten binlerce kişi Diyarbakır’a doğru yola çıktı.

Miting için Diyarbakır’ın ilçelerinin yanı sıra Bingöl, Dersim, Elazığ, Batman ve Siirt’ten onlarca araç hareket etti. Dersim merkez ve sekiz ilçesinden 10 araç, Elazığ ve ilçelerinden 9 araç, Bingöl ve ilçelerinden ise 20 minibüs yola çıktı.

Siirt’ten 18 dolmuş ve 1 otobüsün yanı sıra 30’dan fazla özel araç mitinge katılmak üzere hareket etti. Batman’dan ise şu ana kadar 20 dolmuş ile 54 özel aracın yola çıktığı bildirildi.

Bölge kentlerinden çok sayıda kişi de özel araçlarıyla Diyarbakır’a doğru hareket etti. (MA)

Kitle toplanmaya başladı

Diyarbakır’da düzenlenen “Özgürlük Mitingi” için birlerce insan İstasyon Meydanı’nda toplanmaya başladı.

Güncellenecek…

İstanbul’da ‘Özgürlük Mitingi’: ‘Barış için hukuki adım’